.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار: مدیران گیلان از مشاوره فرزندان شاهد استفاده کنند
استاندار گیلان با بیان اینکه مدیریت بدون توجه به ارزشهای اسلامی اصالت ندارد، گفت: مدیران گیلان از مشاوره فرزندان شاهد و ایثارگران استفاده کنند.

به گزارش شمال نیوز، محمدعلی نجفی در دیدار با جمعی از فرزندان شاهد گیلان، اظهار کرد: همواره نیازمند دعای خیر خانواده های معظم شهدا هستیم و از بهترین اوقات من حضور در جمع یادگاران شهدا است.

وی با بیان اینکه فرزندان شهدا از بهترین فرزندان این مرزوبوم هستند، افزود: خانواده‌های معظم شهدا  به خوبی به رسالت خود در قبال نظام اسلامی عمل کردند و خالصانه توقعی از مسئولان جز خدمت هرچه بیشتر به مردم ندارند.

استاندار گیلان با اظهار خوشحالی از اینکه جمع قابل توجهی از فرزندان شهداء در تخصصهای گوناگون دانشگاهی فارغ التحصیل شده‌اند گفت: درکنار فرزندان نخبه گیلان، این جوهره در وجود فرزندان شهدا وجو دارد تا در راستای پیشرفت و توسعه استان و رساندن آن به جایگاه اصلی خود بکوشند.

نجفی،  با بیان اینکه شعار ما می‌توانیم برگرفته از مضامین اصیل آموزه های معنوی ومدیریتی انقلاب اسلامی ایران است، تصریح کرد: نیروی انسانی قوی و توانمندی های بی‌‌نظیر جغرافیایی می‌تواند در چارچوب سیاست‌های دولت تدبیر و امید فرصتی مناسب برای بازسازی استان باشد.

استاندار گیلان با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا وایثارگران به‌وی‍ژه فرزندان شاهد باید نقش بیشتری در پیشبرد امور استان داشته باشند، خاطرنشان کرد: استفاده از مشاوره‌های ارزشمند فرزندان انسان‌های بزرگی که همه وجود خود را برای حفظ انقلاب گذاشته‌اند فرصت بسیار خوب برای خدمت بهتر به مردم است و مسئولان از این ظرفیت استفاده کنند.

نجفی  با تأکید بر اینکه ارزشهای انقلاب در فرهنگ ایثار و شهادت ریشه دارند، گفت : اگر این ارزشها از انقلاب گرفته شود، چیزی از آن باقی نمی‌ماند و مدیریت بدون توجه به ارزشهای اسلامی اصالت ندارد/تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.